| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
nijn1975 vMUG Guru

|
Posted: Tue Jul 27, 2010 12:19 pm Post subject: Datadomain & vsphere |
|
|
Hoi,
Binnenkort gaan we datadomains gebruiken om het backuppen van onze vm's & fysieke servers te doen.
Voor het moment doen we onze backups als volgt. We hebben op een aantal esx hosts Networker client geinstalleerd dewelke bepaalde vm's offline backuppen. Op bepaalde vm's staat ook een networker client geinstalleerd. Dit wordt zo allemaal naar tape/vls weggeschreven.
Nu de COS binnenkort (lees ergens eind volgend jaar) uitgefaseerd wordt, dien ik dus te bekijken wat de mogelijkheden zijn om onze config aan te passen aangezien we zo niet verder gaan kunnen backuppen.
Heb al wel wat gelezen, maar nog niet getest, over de VDR appliance van vmware, maar er komt spijtig genoeg evenveel goed als slechts nieuws over.
ik hoop dat er hier een aantal datadomain gebruikers tussenzitten die hun manier van backuppen even kunnen toelichten om toch een goeie design hiervoor te kunnen maken.
Alvast bedankt. |
|
| Back to top |
|
 |
henkarts Newbie

|
Posted: Thu Jul 29, 2010 14:14 pm Post subject: |
|
|
nijn 1975, kijk eens naar onze software Veeam Backup & Replication...
de nieuwe versie komt er snel aan (ergens september)
Wij zijn al geheel "COS"less dus alles (ook ESXi) werkt. (Alleen niet de gratis versie ESXi Free (nu ESXi Hypervisor) genoemd, omdat VMware een paar belangrijke API calls heeft uitgezet in de gratis verie
Wil je een evaluatie key mail me dan even henk.arts<at>veeam<dot>com
suc6!!
ow ja, en we zijn officieel ondersteund en geceritficeerd voor DataDomain  |
|
| Back to top |
|
 |
nijn1975 vMUG Guru

|
Posted: Sun Aug 01, 2010 17:06 pm Post subject: |
|
|
Henk,
Ik zal je volgende week zeker eens mailen.
Maar ben vooral nog op zoek naar mensen die nu reeds de DD gebruiken. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|